My weekend

Ännu en helg över men inte länge kvar till semester då jag, Elin, Kaari och Camilla på tisdag kväll drar söderut på roadtrip!:)
 
I går gick hela vägen till Rosslyn hemifrån där jag mötte upp roadtripgänget för att strosa runt i Georgetown. På vägen till Rosslyn stötte jag på något annorlunda när jag gick igenom Clarendon. De hade ett slags event där de adopterade bort hundar och katter så det var kul att se och jag skulle gärna ha gått hem med en men kan ju bli lite svårt när man ska hem om 4 månader haha! Var helt okej väder först, lite kyligt men soligt. Dock när vi gick över bron till Georgetown blåste det extremt mycket så fällde upp luvan till vinterjackan och solglasögonen på. Blev sedan lite shopping. Bland annat Forever 21 där jag hittade två par shorts som jag tidigare spanat in men inte hittat rätt storlek så blev glad att jag hittade det tillslut plus att jag använde en kupong som en äkta coupon-queen. Blev sedan H&M där jag och Elin hittade ett par supersnygga höstboots för 20 dollar, kap!!
 
Idag körde jag hem till Elin och åkte sedan tillsammans till Walmart där vi köpte sovsäck till vår resemånad där vi kommer att campa. Gick sedan till TjMaxx där jag även hittade lite nödvändigheter till vår roadtrip såsom en vattenflaska som inte är trasig samt solkräm. Åt sedan frozen yoghurt som "lunch" vilket var supergott. Rullade sedan hem till Elin igen där vi klämde en film, Maid in Manhattan och sedan snackade i några timmar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Vivian:

Hej!

Jag ska till ambassaden nu i veckan och är lite osäker på om man måste ta med sig ett kuvert dit? Kommer du ihåg om du gjorde det? Jättetacksam för svar!:)

Svar: hej Vivian! förlåt att jag inte hann svara tidigare. nej jag tog inte med ett kuvert och det behövdes inte:)
Elin

Kommentera här: