My last day...

Idag var det min sista dag som au pair. Känns konstigt att det var ett helt år sedan jag tog steget och åkte till USA. Som min värdmamma säger hela tiden så känns det som att det gick så fort, hoppas det är ett bra tecken för man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt. Och roligt det har jag haft. Resor, vänner, bygga upp ett eget liv och umgås med min värdfamilj. Det har såklart som allt annat varit jobbiga tider också med utmattning, hemlängtan och skrikiga ungar men det bra överväger det dåliga och detta har helt klart varit det bästa året i mitt liv! Tack till alla mina underbara vänner både här och hemma, min värdfamilj och min riktiga familj för att ni gjort detta året helt amazing <3
 
Imorgon bitti klockan 9.15 så åker jag mot första stoppet på min resemånad, nämligen soliga Los Angeles! Är sjukt taggad för en helt fantastisk månad med mycket äventyr. Detta innebär även att jag troligtvis inte kommer lägga upp något på bloggen då datorn får stanna i DC tills jag kommer tillbaka i slutet av månaden. Istället får ni hålla koll på facebook och instagram!
 
 

Kommentera här: